loading...
سایت مستر|هنر های یک گرافیست جوان,وبلاگ نویس حرفه ای
master بازدید : 166 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

پیامک خنده دار امروزی!!!

----------------------master.rozblog.com--------------------

 

رايج ترين دليل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون:
.
.
شب دوباره بايد بيام بخوابم ديگه

 

 
کلی اس جدید ادامه مطلب...
 

 

هیچ وقت حسرت سه چیزو نخورید:
1) قیافه

2) تیپ

3) جذبه

ما که داریم به کجا رسیدیم. والا

----------------------master.rozblog.com--------------------

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﻓﺮﻕ ﻗﻨﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﮐﻼﻍ ﭼﯿﻪ؟
.
.
ﻫﯿﭻ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻓﻘﻂ ﻗﻨﺎﺭﯼ ﺳﻨﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﮐﻼﻍ
ﺭﺍﮎ

----------------------master.rozblog.com--------------------
پدر به پسر:
کلاغه خبر آورده که سیگار می کشی!
پسر:
خودت چی می کشی که با پرنده ها حرف میزنی!

----------------------master.rozblog.com--------------------

 

مورد داشتیم :
دختره داشته رانندگی می کرده یادش میره دنده چنده
وامیسته دوباره از 1 شروع میکنه
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
 
دختره افسردس؛ شکست عشقی خورده؛ داغون ؛ لهه له؛ اصن
داره میمیره؛باز‌معدلش بالای ۱۸ میشه
 
----------------------master.rozblog.com-------------------
 
 
 
بدبختي يعني اينكه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح بايد پاشي بري نون بگيري
و خوشبختي يعني مادرت بياد بگه نميخواد ، تو فريزر نون داريم
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
 
 
 
 
صب تو راه می خواستم از یه نفر آدرس بپرسم
گفتم: ببخشید...
گفت: خواهش می کنم!
رفت :|

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯿﻪ ﺗﻮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﻣﯿﮑﻨﻪ .
ﺭﻓﯿﻘﺶ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺁﻗﺎﯼ ﺩﮐﺘﺮ،ﺍﮔﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻩ ﺍﻋﺰﺍﻣﺶ ﮐﻨﯿﻢ ﺁﺑﺎﺩﺍﻥ

----------------------master.rozblog.com--------------------

این پسرایی که میگن با سربازی رفتن 2 سال عمرمونو تلف می کنیم ... انگار تا قبل سربازی در کتابخانه کنگره آمریکا مشغول پژوهش بودن
 
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
 
یه قانون تنبلي هست که ميگه :
.
اگه يه چيزي افتاد پشت تختت ، براي هميشه اونجا مي مونه
 
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
 
یارو زنگ زده رستوران میگه ببخشید غذا چی دارین؟
رستورانیه گفت :کوبیده، برگ، جوجه، باقالی پلو با ماهیچه و...
طرف گفت :خوش بحالتون ما آش داریم
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
کل خونوادمون نشسته
 
 
بودن. داییم بهم گفت: تو خیلی دلقکی، باید بجای میمون، تو رو میفرستادند فضا،
منم یکم اندیشه کردم و گفتم: حلال زاده به داییش میره!
یه سکوته خاصی همجارو گرفت اون لحظه!!
 
 
----------------------master.rozblog.com--------------------

میخاستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم گوش کنم!ام پی ۳ مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن

بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم.هدفونو در آوردم گفتم، جانم مامان؟!

 گفت جارو خاموشه!!!

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

آهنگ سامی بیگی، ویژه امتحانات:
امتحانامون هماهنگه، نگاهامون توی برگه تنت مثه بید میلرزه، همون حسی که میخوامش
تواین دنیا واسه درسام، جز گام به گام پناهی نیست.با این حالی ک من دارم، جزشهریور دیگه ماهی نیست...

----------------------master.rozblog.com--------------------

به هزار امید از دوست پسرم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:قیافه که نداری بچه مایه دارم که نیستی اخلاقتم که گنده...
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
مورد داشتیم از طرف پرسیدن خواننده مورد علاقت کیه؟طرف با کلی گذاشتن کلاس و لهجه زبان گوجه خیاری گفته:جنیفر لوپز رو دوست دارم
آخرش هم همون طرف رو در حال زمزمه آهنگ "امشو شوشه لیپک لی لی لونه”دیدن

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥ ﺑﺎﺯﻭ ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥ
ﻋﻘﻞ ﻭ ﻫﻮﺵ،ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﻭ ﻣﺎﺳﺘﻤﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
 
-
---------------------master.rozblog.com--------------------
یه وقتایی هم
هست
.سر کلاس از بغل دستیت می پرسی : چیزی می فهمی ؟
اونم میگه : نه بابا :|
ینی اون لحظه انگار دنیا رو بت دادنا...

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

دیشب پلیس جلوماشینموگرفت ، رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم میدونی من کیم؟
گفت کی هستی؟گفتم : یـَــعنی واقعا نمیدونی ؟رنگش زرد شد گفت : نه کی هـَــستی مـَگه ؟
گفتم من یه پرندم آرزودارم تو باغم باشی جریمم نکرد !!اشـــــک توچشماش جمع شد گفتش خداشفات بده
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
فقط یه پسر ایرانی میتونه 18ماه بره خدمت سربازی 30 سال بشینه تعریف کنه !!!!!
جالب اینجاست که همشون هم قهرمان پادگان بودن
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
 
ﺩﻭﺳﻢ ﺑﻬﻢ
ﭘﻔﮏ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺩ , ﺩﻭﺗﺎ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ...
ﮔﻔﺖ : ﺧﺐ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﻪ |:!!....
ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﺖ, ﻧﺼﻒ ﭘﻔﮑﺶ ﺭﯾﺨﺖ ﺗﻮ
ﺟﻮﺏ !!...
"ﮐﻠﯿﺪ ﺍﺳﺮﺍﺭ "
ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ : ﭘﻔﮏ !...
 
 
---------------------master.rozblog.com--------------------
 
به دختر بچهه میگم شما هم تو مهدتون شعرای ضد پسر میخونید مثه پسرا باد کنکن فوتشون کنی میترکن؟
یه نگاه عمیقی بهم کرد و گفت :الان عصر صحبت و مذاکره است این رفتارهای سخیف چه معنی میده؟
دیگ ترجیح دادم تجربه های شخصیمو جایی بازگو نکنم
 
----------------------master.rozblog.com--------------------
راستي …!!

خودت نخواستي.....؟

يـــــــا

خدا نخواست..؟؟؟

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

سیب به حضرت آدم رسید، شد سقوط
به نیوتن که رسید، شد کشف جاذبه زمین
به استیو جابز که رسید، شد اپل
به ایرانیا که رسید، شد تنباکو

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

دیشب به خان دایی میگم :
3تا سيب داری،يه دختر مياد 1دونشو برميداره،چند تا سيب ميمونه؟
خان دایی ميگه:
3تا سيب و يه جنازه.!

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ، ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ADSL ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ :ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ؟؟؟؟ .
ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ....

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﯿﺖ ﺳﺎﻗﻪ ﻃﻼﯾﯽ ﻃﻮﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﯾﻪ
ﺗﻨﻪ ﺩﺭﺧﺖ ﺍﺯ ﻻﯼ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ
ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﺳﺒﻮﺱ ﺩﺍﺭ ....

 ----------------------master.rozblog.com--------------------

منبع: شبکه های اجتماعی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 14,821
  • بازدید کلی : 201,578
  • تبلیغات

    ----------------------------